"äntligen fredag"

Jag sov sjukt länge, enda till 13.00. Sen gick jag upp och tog en dusch, sen kröp jag ner i soffan framför tvn.
Vid 15.30-tiden tog jag bussen mot stationen och begav mig in mot city. Jag skulle kolla efter ett par nya vagabond skor. Min älskade tygskor börjar bli utslitna. Sen jag hittade alla färger, både gula, vit och rosa men inte svarta. Så typiskt!
Men jag hittade iallafall världens sötaste kjol på rean, från GT. Är riktigt nöjd, kommer nog bild på den så fort det blir finare väder ute.

Mötte F nere vid centrum, sen sprang jag in på willys och handlade lite medans F hyrde film och sen har vi spenderat hela kvällen i sängen, med glass och mys. vi kollade på T4XI och sen var faktiskt ganska bra, rolig iallafall!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0