"cityprommis"

Idag har halva denna vecka gått, skönt känns det iallafall. Onsdag den 9.e juli, imorgon har 1 hel månad av mitt sommarlov redan gått. Gud vad tiden går fort.. det känns som om vi bara hunnit varit på kreta och sen har jag har inte gjort så mycket mer. Men gotland/öland är väl kvar med Fredrik. Vi har faktiskt inte hunnit umgåtts så mycket sen jag kom hem, så resten av sommaren borde väl endå vara våran?

Jag tog hunden och begav mig in mot city för att titta på ett par skor, mina tygskor från Vagabond har blivit mina älskling så ett par till vore inte helt fel. Kanske får åka in imorgon igen.. Vi tog en cityprommis från hötorget, runt stureplan och sedan upp mot norrmalm och slutligen hamnade vi på odenplan där vi tog tunnelbanan hemmåt. Väl hemma så ringde F, som jag även har spenderat kvällen ihop med. Vi tittade på Noll tollerans, svullade glass och hade det gaaalet mysigt. Efter att min plutt åkt hem, så tog jag hunden och vi tog en skön kvällsprommis i spåret.

Jag kom nyss ut ur duschen, sen har jag gjort some girlstuff t.ex fixat håret och noppat brynen.
Så nu känner jag mig sommarfräsch igen.
Men nu är det nattinatti, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0