"för skojjs skull"

För 3 år sedan...
Var jag en liten skit, vi hade precis slutat sista året i mellanstadiet på ekillaskolan och den sommaren umgicks jag mycket med jonte, fredrik och rebecca. Kärleken mellan mig och fredrik tog sin start. I december blev vi ett par!

För 2 år sedan...
Var jag lycklig, levade som prinsessan på ärten. Jag hade i stort sett allt som man kunde önska, kärlek, vänner och pengar. Spenderade nästan hela sommaren ihop med Fredrik. Jag och nathalie var även på grönan, lite fjortisar var vi trots allt! Haha.

För 1 år sedan...
Hade jag precis avslutat årskurs 8, hade ett skönt sommarlov ihop med fredrik. Vi var som ett galet gift par och kunde inte slita oss en enda dag ifrån varandra!

För 3 månader sedan...
Var det bara några ynka veckor kvar i ekillaskolan, årskurs 9. Det var spänning i hela klassen och sommarlovet var inte alls långt bort. Jag och Fredrik levde lyckliga som vanligt!


Igår...
Var jag med min pojkvän exakt hela dagen. Vi shoppade, åt god mat, kollade på film och kollade på tv. Kvällen spenderades helt enkelt lugnt och mysigt. Sen kröp vi ner i en härlig säng tillsammans.


Imorgon...
Ligger jag och steker någonstans, om det blir fint väder såklart! Annars så blir det shopping.... igen och sedan en god middag ihop med mami.


Om två år...
Är jag mig 18, ska börja sista året på gymnasiet och kommer förmodligen bara leva livet precis som nu. Större ansvar och ett helgjobb har jag nog införskaffat mig! Jag och F är nog fortfarande ett och kanske bor vi till och med under samma tak, vi hoppas på de iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0