"gårkvällen"

Jag och mami tog med hunden ut på en jätte skön prommis, efter att pys var helt slut så åkte vi till donken och käkade lite fort. När vi kom tillbaka till bilen hade F hört av sig, woow. Så jag ringde upp och honom direkt, han ville ses så vid 20.30-tiden dök han upp hemma hos mig. Så han kröp ner i sängen bredvid lilla sjuka mig och pussade på mig, så jag mådde genast mycket bättre. Kvällen blev endast lugn, vi kollade på film och mös. Jag hade dock svårt att somna, det är mycket lättare att somna när plutten sover bredvid!

Nu sitter jag i vardagsrummet och måste snart ut med hunden,
sen ska jag in till city en snabbis och kolla lite på nya skor.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0