"lördag"

Jag och min gulleplutt vaknade vid 11-tiden men låg kvar i sängen en stund och myste. Sen upp, vi tog en dusch och sen åt vi frukost. Väl påklädda så tog jag hunden på en prommis och F tog min moppe hem till honom och fixade i ordning sig. Sen möttes vi nere vi stationen och åkte in mot city. Väl inne snurrade vi runt ett tag innan vi väl hamnade på Kung Falafel, där lunchade vi grillspett och kebabtallrik. Sen tog vi en skön prommis ända från Odenplan, runt på Östermalm och sedan ut på Djurgården innan vi tillslut stannade vid busshållsplatsen på Dag Hammarskjölds Väg, tog 69.an mot centralen och sedan begav vi oss hemmåt.

Väl hemma tog vi bussen hem till F och sedan gick vi hem till mig och hämtade mina saker, tog moppen och hyrade film.
Hela kvällen låg vi och myste i allrummet, kollade på film/TV och åt jordgubbar med grädde. *mummmms! Vid 23.55 gick vi och la oss! Helt slut efter den långa dagen!

049 Stockholm, Strandvägen
Bild från Djurgårdsbron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0