"lördag"

Fredrik var uppe tidigt, så han väckte mig vid 10.30-tiden. Sen tog det ett tag innan jag var klar och hans föräldrar höll på med lite allt möjligt. Men vid 11.30 åkte vi iallafall till sollentuna för att titta på saab, medans F´s föräldrar kollade runt på bilar så testade jag och plutten två olika hummer-bilar och sedan någon annan riktig lyxbil. Sen åkte vi vidare mot bromma. Där letade Fredriks mamma efter flytvästar, men hittade ingen. F kollade mest på ingenting, men jag blev stor förtjust i surfingbrädorna. Sen blev det en tur till Hammarby sjöstad, där hittade F´s pappa en bil som han förmodligen kommer att köpa. Den var i silver och jätte fin, en audi. Väl framme vid Sickla Köpkvarter så gick vi runt lite grann, till intersport, stadium och best of brands. Sen tog jag och min älskling bussen till slussen och sedan djurgårdsfärjan. Så vi spenderade en mysig eftermiddag på Djurgården innan vi tog en promenad på strandvägen. Där kollade vi på lägenheter och bentley-bilar. Väl inne på 7eleven köpte vi glass och en dricka. Hand i hand gick vi vidare mot centralen.

Väl hemma började vi med maten, sen blev det middag ihop med hans bror. Sen blev det en skön och lång dusch. Kvällen spenderades sedan i soffan framför filmen "im a legend" som var hyfsat bra dock lite läskig. Vi mös och gosade enda tills vi gick och la oss. Då var klockan runt 00.30, men jag kliade plutten på ryggen och sedan blev det ännu mer gosande. Tills vi somnade tätt ihop.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0