"måndag"

Jag vaknade sent, skönt var väl de när det var skit väder. Regn, regn och åter regn. Jag låg i sängen framför datorn ett antal timmar innan jag bagav mig ut i regnet och ner till videobutiken. Hyrade tre filmer som jag roat mig med idag. Ska just nu börja titta på den sista, OKAY med min favoritskådis, Paprika Steen.

Fredrik ringde vid 19-tiden och bad mig komma över, så vi har legat i hans säng och gosat. Vi tar det nästan bara lugnt nu för tiden, eftersom F jobbar och sådär. Men snart är det iallafall semester. Skönt blir väl de, så vi kan umgås som vanligt igen! Kvällen var underbar, vi käkade ben&jerrys framför lyxfällan på TV3. Nu har jag inte varit hemma så länge, men har hunnit ut på en kvällsprommis med hunden och även duschat honom, så nu luktar han gott och all smuts är borta.

Nu ska jag kolla på filmen OKAY och sedan sussa, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0