"söndag"

Vi vaknade vid 11.30, gick upp och åt frukost ihop med F´s föräldrar. När vi började bli klara så tog vi moppen och lämnade filmen. Vi åkte hem till mig och hämtade hunden, tog en skön prommis tillbaka till F och där var vi ända fram tills klockan var runt 16.30. Vi åt lunch, gosade i hamocken, låg i hans säng, åt godis, tittade när hans lillebror trollade och busade lite med hunden. Mysigt som vanligt.

På eftermiddagen kom Linda hem till mig, så vi tog en promendad med pys. Sen väl inne hos mig så pratade Linda i telen ett bra tag. När hon skulle gå så gick jag och mamma kvällsprommis med vovven. Det blev långt, först ner till copp och sedan förbi centrum, upp mot norrbacka, sen liten bit genom skogen och sen stannade vi vid hundrastågrden vid lindvägen. Sen på hemvägen gick vi förbi F, fågelvägen och sen hemåt. Väl hemma hade jag super svårt att somna, eftersom min prins inte sov med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0